ВЕСТИ

Деда Вукан: ПРОРОЧАНСТВО О СРБИМА (Одломак)


Добар дан деда!
БОГ ТИ ПОМОГО ДЕТЕ!
Јесте ли Ви деда Вукан?
ЈЕСАМ ДЕТЕ. A КОЈА СИ ТИ?
Ја сам независна новинарка.
А ОД КОГ СИ БРЕ НЕЗАВИСНА? ОД БОГ? ОД ЂАВО? ОД ДОБРИ ЉУДИ?
He деда, ти не разумеш, ја истражујем истину.
ДОСТА ЈЕ ДЕДИ ТЕ ВАШЕ ИСТИНЕ! СИТ ЈЕ ДЕДА ВАШЕ ИСТИНЕ! ВАША ИСТИНА ЈЕ ПРОТИВ СРПСКИ НАРОД И СРПСКО ПОРЕКЛО!
Деда, ниси у праву. Истина се мора утврдити.
ДЕТЕ, ИСТИНА ЈЕ ЈЕДИНО КОД ГОСПОД БОГ. И САМО ОНАЈ КО ЈЕ ИСТИ КАО БОГ ЈЕ У ИСТИНИ. TO ТИ НАША СТАРА СРПСКА РЕЧ КАЗУЈЕ. ИСТИ ЈЕДНАКО ИСТИНА. НЕГО СИ ТИ ДОШЛА КОЛИКО ЈА ВИДИМ ДА МЕНЕ УТЕРУЈЕШ У ТЕ ВАШЕ ИСТИНЕ КОЈЕ НИСУ ОД ГОСПОД БОГ.
Деда, једина истина за српски народ сада је демокаратија.
ДЕТЕ, НЕМОЈ НИШТА ДА МИ ПРИЧАШ О ДЕМОКРАТИЈИ! TO ЈЕ ЂАВОЉИ ПОРОД!
Деда, како можеш тако да причаш против демократије?
ДЕТЕ, ЈЕЛ ТИ МИСЛИШ ДА ЈЕ ДЕМОКРАТИЈА САДЕ НАСТАЛА?
Деда, демократија је настала у Старој Грчкој.
ДЕТЕ, СТАРА ГРЧКА ЈЕ ПРОПАЛА! ПА ЋЕТЕ И ВИ ДА ПРОПАДНЕТЕ СУ ТУ ЊИОВУ НАУКУ ЗА ПРАВЉЕЊЕ ДРЖАВЕ. ЗАШТО ВИ HE УЗИМЉЕТЕ НЕКИ БОЉИ СИСТЕМ ЗА НАШУ ДРЖАВУ?
Деда, нема бољег система од демократије.
ДЕТЕ, ДЕМОКРАТИЈА ЈЕ ВЛАДАВИНА НИСКЕ СТРАСТИ НАД ЗДРАВ РАЗУМ.
Деда, ти почињеш да говориш говор мржње.
ДЕТЕ, ЗА ВАС СТРАНИ ПЛАЋЕНИЦИ СВАКИ ГОВОР ИСТИНЕ ЈЕ ГОВОР МРЖЊЕ. А ГОВОР ОД ЛАЖ ВАМИ ЈЕ ГОВОР ОД РАДОСТ. СВЕ СТЕ ИЗВРНУЛИ НАОПАЧКЕ, ПА ОЋЕТЕ ДА BAM СЕ И БОГ ДИВИ ШТА РАДИТЕ! ДЕТЕ, НЕЋЕ МОЋИ ТАКО! СТИЋЕ ВАС ГРДНЕ БОЖИЈЕ КАЗНЕ!
Деда, ниси у праву, а притом и претиш. Демократија је најбољи систем на свету. И одакле ти уопште идеја да је демократија владавина ниских страсти над здравим разумом?
ДЕТЕ, TO НИЈЕ МОЈА ИДЕЈА. НЕГО CAM ЈА TO ЧУО ОД НАШИ СТАРИ. А ОНИ ДАВНАШЕ TO ЧУШЕ ОД ПИТАГОРУ, ГРЧКИ МУДРАЦ И НАУЧНИК.
Деда, зар је то Питагора рекао?
ДАБОМЕ ДЕТЕ ДА ЈЕ РЕКО. АЛИ OH ЈЕ БИО ПОД УТИЦАЈ ОД ЈЕДАН ВЕЛИКИ СРБИН.
Ма хајде, молим те,деда. Какви Срби у Старој Грчкој? Шта причаш? Доста је нама митова о Србима! Та нас је прича скупо коштала! Ми хоћемо мир са светом.
ДЕТЕ, ПАМЕТАН ЧОВЕК КОЈИ ОЋЕ МИР, ТРЕБА ОДМА ДА СЕ СПРЕМА ЗА PAT. ДА ПРАВИ АТОМСКО ОРУЖИЈЕ, НУКЛЕАРНО, САТЕЛИТИ, ЛАСЕРИ И ЛЕТЕЋИ ТАЊИРИ. ДА СЕ ОДМА ПОЧНЕ ТУЋИ СА СРПСКИ ДУШМАНИУ СВЕТ!
Деда, ти призиваш ратове и авети из прошлости. Нама оружје не треба.

А ДЕТЕ, ГДЕ ТИ РАДИШ?
Деда, ја сам саветник у Влади Србије.
ПА ШТАЈИХ САВЕТУЈЕШ АКО БОГА ЗНАДЕШ, АКО ИХ НЈE САВЕТУЈЕШ ДАСЕ СПРЕМАЈУ ЗА ВЕЛИКИ PAT
КОЈИ ИМА ДОЋИ?
Деда, ја сам дошла код тебе да се с тобом нешто у миру договорим.
АКО ДЕТЕ. И ТРЕБА ДА ДОЂЕШ КОД ДЕДУ. ДА СЕ МАЛО ПОРАЗГОВАРАМО О СРПСКЕ СЛАВЕ И ПОБЕДЕ.
Деда, ти својим причама негативно делујеш на народ у Србији.Могли би да посумњају у демократију, a то би нас вратило у прошлост, што нико не жели.
А ДЕТЕ, ШТА ВИ ЖЕЛИТЕ? ЖЕЛИТЕ MOPE САМО ДА УЖИВАТЕ! ДА СЕ КУПАТЕ ПО СТРАНА МОРА! ДА СЕ ПРОВОДИТЕ! ДА ОВАЈ НАРОД У ДУЖНИЧКО РОБСТВО БАЦАТЕ! НИЈЕ ЛИ TO ЉУДИ СРАМОТА ОД БОГА ГРЕОТА?!
Деда, ја апелујем на минимум твог разума! Зашто си се обрушио на нашу Владу?
ДЕТЕ, КОЈА БРЕ ВЛАДА? ЈЕСУ TO ОНИ ОМЛАДИНЦИ У БЕОГРАД? ЗНАШ ЛИ БРЕ ТИ ДЕТЕ ГДЕ СТОЈИШ?
Знам деда, ево у блату испред твоје куће.
ДЕТЕ, ТИ СТОЈИШ УПРЕСТОНИЦИ НАЈВЕШГ ЦАРСТВА КОЈЕ ЈЕ ИКАД БИЛО НА СВЕТ! ОДАВДЕ СЕ ВЛАДАЛО СВЕТОМ! ОВО ЈЕ ПРЕСТОНИЦА СТАРИХ СОРАБА!
Деда, никад нисам чула за тај народ. Ко су они били?
БЕЈАХУ TO ВЕЛИКИ СРБИ ДЕТЕ.
Деда, ти знаш да је забрањено да се прича о великим Србима.
ДЕТЕ, ЗНАДЕМ ДА ЈЕ ТА ИСТОРИЈА ЗАБРАЊЕНА И ЗАБОРАВЉЕНА. АЛИ ТРЕБА ДА СЕ КАЖЕ. ЈЕР КО КАЗУЈЕ ИСТИНУ, ИЗ ЊЕГА БОГ ГОВОРИ. А КО ЛАЖЕ И УВИЈА НАРОДУ, СЛУГА ЈЕ ЂАВОЉИ! И ГОРЕЋЕ У ПАКАО У ВЕЧНЕ МУКЕ!
Деда, ми хоћемо да живимо. Нас никаква историја не интересује, него будућност.
ЗНАШ ЛИ БРЕ ТИ ДЕТЕ ШТА ЈЕ ИСТОРИЈА? ИСТОРИЈА ЈЕ ДЕТЕ СВЕДОК ОД ВРЕМЕ, СВЕТЛОСТ ОД ИСТИНУ,ЖИВОТ ОД ПАМЋЕЊЕ, УЧИТЕЉИЦА ЖИВОТА И ГЛАСНИК СТАРИНЕ!
Деда, то је твоја прича и твоје виђење историје.
ДЕТЕ, НИЈЕ МОЈА. ОВО ЈЕ РЕКО ЦИЦЕРОН. ЈЕСИ ЛИ МОЖДА ЧУЛА ЗА ЊЕГА?
Деда, одакле ти знаш за Цицерона и Питагору? Коју ти уопште школу имаш?
ДЕТЕ, ОД ВАШУ ЛАЖНУ ШКОЛУ НИЈЕДНУ HE ПРИЗНАВАМ! ЈЕР ВАС ТАМО УЧЕ САМО ДА РАДИТЕ КО РОБОВИ. A HE УЧЕ ВАС ДА БУДЕТЕ ИСТИНИТИ ЉУДИ КО ШТО СУ ВАШИ ПРЕЦИ БИЛИ.
Деда, да ли је тебе неко томе учио?
ЈЕСТЕ ДЕТЕ. ДАБОМЕ ДА ME УЧИО. УЧИО ME МОЈ ОТАЦ. А ЊЕГА ЊЕГОВ, А ЊЕГА ЊЕГОВ, ОД ПОЧЕТКА СВЕТА ДО ДАН ДАНАШЊИ!
Деда, немој ми само причати ону причу да су Срби најстарији народ на свету.
ЈЕСУ ДЕТЕ. А ТИ МИ КАЗУЈ КО ЈЕ СТАРИЈИ ОД СРБИН HA СВЕТ? И КО ИМА ВЕЋЕ ПРАВО НА ОВИ СВЕТ ОД СРБА?

Па добро деда, јеси ли ти свестан да су Срби омражен народ у свету? Да се против њих води највећа кампања, да се проглашавају примитивцима, дивљацима, ратним злочинцима.
ДЕТЕ, ЈЕЛ ТИ БОГАТИ ВЕРУЈЕШ ДА СЕ ТА КАМПАЊА ВОДИ ЗАДЊИХ ДВАЈЕСТИНУ ГОДИНА?
Деда, то су чињенице, и то је огроман период времена, а ти им својим причама помажеш да нас и даље нападају, јер поново шириш у народу неке авети из прошлости и старе приче.То не би требало да радиш.
ДЕТЕ, МИ HE ПОЗНАДЕМО КО БИ ШТА ТРЕБАО ДА РАДИ. АЛ ЈА ДА ТИ РЕЧЕМ ОД КАДЕ ЈЕ GBAJ СВЕТ ПРОТИВ СРПСКИ НАРОД. ЈОШ ОД АДАМ И ЕВА! ОНИ ПРВИ ПРЕВАРИШЕ СРБЕ У РАЈ НА СРПСКА ДОБРОТА. И ЕВЕ СЕ ЧИТАВУ ВЕЧНОСТ ПОСЛЕ ТОГА СРБИ МОРАДУ ДАТУКУ СА ЗЛИ ПОТОМЦИ ОД АДАМ И ЕВА!
Па деда, знаш ли ти уопште шта причаш? Такве бемислице нигде нисам чула.Новинарство сам студирала на Оксфорду и Кембриџу.
ДЕТЕ, ТИ СИ ДОКТОРИРАЛА ИЗДАЈА! АЛ ТЕ БОГ ПОСЛА ДА ЧУЈЕШ И ИСТИНА! МОЖДА ЈОШ ЗА ТЕБЕ ИМА НЕКА НАДА.
Деда, ти управо сада тврдиш да су Срби живели у Рају са Адамом и Евом?
ЈЕСУ ДЕТЕ. TO ТИ ЈЕ ЖИВА ИСТИНА ОД ГОСПОД
БОГ.
Ако је то деда истина, зашто о томе не пише у светим књигама откровења?
ЗАТО ДЕТЕ ШТО ТОНИСУ СВЕТЕ КЊИГЕ ОДСТАРИ СОРАБИ. НЕГО СУ ТЕКЊИГЕ НАКНАДНО ПИСАНЕ У РИМ, ТЕ ЈЕ СВЕ ОД СТАРИ СОРАБИ 113 ТЕ КЊИГЕ ИЗБАЧЕНО НАПОЉЕ.
Деда, имаш ли ти те праве књиге од Старих Сораба?
ИМАМ ДЕТЕ ЈЕДАН ДЕО ОД КЊИГЕ ШТО СУ МОЈИ ПРЕЦИ ДОНЕЛИ СА ТИБЕТ, А ДРУГИ ДЕО ОСТАДЕ НА ТИБЕТ И САДЕ СЕ ТАМО ЧУВА У ЈЕДНА ДУБОКА ПЕЋИНА.
Деда, одакле Срби на Тибету?
ДЕТЕ, ТИБЕТ ЈЕ СВЕТА СРПСКА ЗЕМЉА КАО И КОСОВО! КОСОВО ЈЕ ПАЛО У РУКЕ СРПСКИ ДУШМАНИ. АЛИ СРЕЋА ТИБЕТ НИЈЕ. ЧУВАЈУ ГА КИНЕЗИ.
Деда, ти значи подржаваш и кинеску окупацију Тибета?
ДЕТЕ, ТИ О TOME НИШТА HE ЗНАЈЕШ НИТИ TO ТРЕБАМ ДА ТИ ГОВОРИМ. TO СУ ГОЛЕМЕ ТАЈНЕ. НА ТИБЕТ ИМАДУ И ДАНАС ТРИ ЧИСТА СРПСКА СЕЛА. ДА ЛИ ЗНАЈЕШ ДА БИ НЕМЦИ ПОБЕДИЛИ У ДРУГИ СВЕТСКИ PAT ДА СУ СЕ ДОКОПАЛИ СТАРИХ СОРАБСКИХ КЊИГА СА ТИБЕТ? ТУ ТИ ЈЕ ДЕТЕ СВО ЗНАЊЕ ЗАПИСАНО. И КАКО СЕ ПРАВИ МЕДЕЦИНА И ЛЕК ЗА РАК. И КАКО СЕ ПРАВИ СВО ОРУЖИЈЕ И САТЕЛИТИ И ЛЕТЕЋИ ТАЊИРИ.
Деда, Хитлер није нападао Тибет у Другом светском рату.
ЈЕСТЕ ДЕТЕ! СЛАО ЈЕ ХИТЛЕР ВОЈСКУ ШПИЈУНИ НА ТИБЕТ. АЛ НИЈЕДАН СЕ НИЈЕ ВРАТИО ЈЕР ИХ ПОБИШЕ ОНИ СРБИ С ТИБЕТ! ТАКО ХИТЛЕР ИЗГУБИ PAT!
Деда, зар не можемо да живимо у миру са светом и лепо?

МОЖЕМО ДЕТЕ ДА ЖИВИМО ЛЕПО С ОНИ КОЈИ НАС ВОЛЕ. АЛ HE МОЖЕМО С ОНИ КОЈИ НАС МРЗУ.
Зашто би нас неко мрзео деда? Зашто ми већ једном не схватимо и не уклопимо се у светске токове?
ДЕТЕ, МУТНИ СУ ТОКОВИ ОД ОВИ СВЕТ. МОГЛА БИ НАС МУТНА ВОДА ОДНЕСЕ КО НЕКАД МАРИЦА СРПСКИ ЈУНАЦИ.
По твом мишљењу деда,ко је против нас?
ДЕТЕ, РЕКОХ ЛИ ТИ ВЕЋ ЈЕДАРЕД ДА СУ СТАРИ СОРАБИ БИЛИ ГОСПОДАРИ ОД ОВАЈ СВЕТ! ОВИ КОЈИ НАПАДАЈУ ДАНАШЊИ СРБИ СУ БИЛИ РОБОВИ ОД СТАРИ СОРАБИ. ЗАТО НАС ОНИ МРЗУ ОД ПОЧЕТКА. А СВОЈИ ЗЛОЧИНИ ПРИПИСУЈУ НАМА, А НАШУ ЉУБАВ ЗА СВЕТ ПРИПИСУЈУ СЕБИ.
Деда, зар се то не би могло све лепо заборавити и почети живот изнова,нормално?
ДЕТЕ, КОЛИКО СРБИ ПОПУШТАЈУ ТОЛИКО ОНИ ЗАТЕЖУ КОНОП ОКО ВРАТ.
Али деда, наша Влада улаже огромне напоре да се наша земља помири са светом.
ДЕТЕ, HE ТРЕБА МИ ДА СЕ МИРИМО СА СВЕТ, НЕГО СА ГОСПОД БОГ. ЗНАДЕШ ЛИ ТИ ДЕТЕ КО СУ БИЛИ ПРАВИ СРБИ?
Деда, сада ми више ништа није јасно из целе ове твоје приче.
ДЕТЕ, ПРАВИ СРБИ СУ БИЛИ СИНОВИ БОЖИЈИ! TO ТИ ЈЕ НАЈВЕЋА ТАЈНА KO.IA CЕ ЧУВА И КРИЈЕ ОД СРПСКИ НАРОД. ТЕ ТИ ИМА ОНА СТАРА ИЗРЕКА, ДА СЕ СРБИ HE ДОСЕТЕ.
Деда, када је то било и где?
ДЕТЕ, TO ЈЕ БИЛО У РАЈСКИ ВРТ. БОГ ЈЕ ИМАО СВОЈЕ СИНОВЕ,СТАРЕ СОРАБЕ. А СТВОРИО ЈЕ И ЉУДИ,АДАМ И ЕВА. АЛ СУ ТИ ЉУДИ БИЛИ СТВОРЕНИ ОД МАТЕРИЈУ,УДАХНУТ ИМ ЈЕ ДУХ. А СОРАБИ БЕХУ САТКАНИ ОД ЧИСТА СВЕТЛОСТ БОЖИЈА!
Деда, све што више с тобом разговарам, закључујем да пошто живиш потпуно сам у овом селу, у тој својој самоћи правиш халуцинације и фантазије. Ипак, деда, можеш тако да потпуно оболиш психички Лреба више да се дружиш са људима, да путујеш по иностранству, да срећеш друге народе и обичаје да би изменио ту своју погрешну слику о свету. Проблем Срба јесте у томе што не путују довољно. Ти пре свега треба да обиђеш Европу, она је најстарија демократска тековина на свету. Ту се има и шта видети и чути и научити. Када би се такав вратио у своје село, бар би оплеменио простор око своје куће, не би било блато до колена.
ДЕТЕ, TO БЛАТО, TO ЈЕ ЗЕМЉА НАШЕ ОТАЏБИНЕ НАТОПЉЕНА С ЈУНАЧКА КРВ НАШЕГ НАРОДА КОЈИ СЕ ВЕКОВИМА БОРИО ЗА СЛОБОДУ! ВИ САДЕ НА СИЛУ ГАСИТЕ СЕЋАЊА НА МИЛИОНИ ПОБИЈЕНИ СРБИ! CP AM ДА ВИ БУДЕ ПОГАНИ ИЗРОДИ!
Деда немој тако. Зашто падаш у ватру? Рекла сам ти најнормалније ствари. Рекла сам ти само да путујеш у Европу!
ДЕТЕ, ПОШО CAM ЈА У ДРУГИ СВЕТСКИ PAT У ЕВРОПА. УВАТИШЕ ME НЕМЦИ. ТЕ ME СТРПАШЕ У СТОЧНИ ВАГОН ПА ЗА ДАХАУ, ОНИ ПОЗНАТИ ЛОГОР ГДЕ СУ СРБИМА ДРАЛИ КОЖУ И БАЦАЛИ ИХ У ВИСОКУ ПЕЋ ЗАТО ШТО СУ СРБИ. TO
ИМ БЕШЕ НАГРАДА ОД ГЕРМАНИ. АЛ ДЕДА ИСКОЧИ ИЗ ВОЗ ПА ПРАВО ЧИЧИ У ЧЕТНИЦИ. A ВИ ПУТУЈТЕ У ТА ВАША ЕВРОПА! ДЕДА BAM HE БРАНИ!
Деда, како ти већ једном не можеш да разумеш званичан став наше Владе по којем би требало да се владају наши грађани?
А ДЕТЕ КОЈИ ЈЕ TO СТАВ? РЕЦИ МИ, МОЖДА ЋУ И РАЗУМЕТИ.
Деда, да бисмо ми живели и развијали нашу државу у миру, ми као народ морамо да заборавимо сву прошлост и прихватимо стање ствари како је тренутно.
ДЕТЕ, ТИ МЕНЕ НАВОДИШ ДА ЗАБОРАВИМ И ХОЛОКАУСТ! TO КАКО ЈА СВАТАМ У ОВА МОЈА СТАРА ПАМЕТ, ДА ТИ И ХОЛОКАУСТ НЕГИРАШ!
Деда, ја званично признајем да се Холокауст десио, али ме интимно то уопште не интересује. Желим само лепо да живим, као и већина освешћених грађана у Србији. Да ли је то по теби неки грех?
TO ЈЕ ТЕШКА ДУШЕВНА БОЛЕСТ! А ДУШЕВНЕ БОЛЕСТИ СУ ПОСЛЕДИЦЕ ТЕШКИ ГРЕСИ ПРОТИВ ИСТИНА.
Деда, нешто ми није јасно. Када ти волиш истину, зашто си против Адама и Еве? Они су прародитељи људског рода.
ДЕТЕ, ЗАТО ШТО ЈА ВЕРУЈЕМ У ПРАВА ИСТИНА.
А која је то права истина деда?
ПРАВА ИСТИНА ПИШЕ У СОРАБСКЕ СВЕТЕ КЊИГЕ.
Имаш ли ти те књиге?
МАЛОПРЕ ТИ РЕКО ДА ИМАМ ПОЛА. А ПОЛА ЈЕ У ТИБЕТ.
Шта пише у тим књигама о Адаму и Еви?
ДЕТЕ, ПИШЕ СЛИЧНО КО У БИБЛИЈА, АЛ МЛОГО ЈАСНИЈЕ, СА СВЕ ЧИЊЕНИЦЕ.
Деда, ко су_били_Адам и Ева?_
"ДЕТЕ,ОНИ СУ БИЛИ ЗАВЕРЕНИЦИ ПРОТИВ ГОСПОД
БОГ!
Деда, како можеш тако да причаш? Имаш ли икакав материјални доказ за ту тврдњу?
ИМАМ ДЕТЕ И МАТЕРИЈАЛАН И МОРАЛАН. АЈДЕ ТИ МЕНЕ ДЕТЕ РЕЦИ. ТИ СИ ЗАВРШИЛА СВЕ ВИСОКЕ ШКОЛЕ ОД ОВАЈ СВЕТ. ЗАШТО ЈЕ БОГ ИСТЕРО АДАМ И ЕВА ИЗ РАЈСКИ ВРТ? И ПРОКЛЕО ИХ ДА ЖИВОТ НА ЗЕМЉА ЖИВЕ У МУКУ, У ЛАЖ, У ЗЛОЧИН, У ПРЕВАРА, У ИЗДАЈА, У ЛИЦЕМЕРСТВО, У БОЛЕСТ, У ПАТЊА И У СМРТ! А ПОСЛЕ ЊИОВА СМРТ ДА ЊИХ И ЊИОВИ ПОТОМЦИ БАЦА У ВЕЧНИ ОГАЊ И ВЕЧНЕ ПАКЛЕНЕ МУКЕ. ДА СЕ ВЕЧНО МУЧЕ. РЕЦИ ШТА СУ ОНИ ТАЧНО УЧИНИЛИ У РАЈ ДА СУ ТАКА КАЗНА ДОБИЛИ?
Деда, то што ти причаш су ужасне ствари.
ДЕТЕ, А ЈЕЛ ОВО ИСТИНА?
Јесте деда, нажалост морам да признам,то је велика истина,али неприхватњива за обичан, нормалан свет, који хоће нормално да живи.
ДЕТЕ, ЈЕЛ ТИ НАЗИВАШ НОРМАЛАН СВЕТ ЉУДЕ КОЈИ СУ СЕ САЖИВЕЛИ СА СВОЈ ГРЕХ ПА У ЊЕЕА УЖИВАЈУ? А КАДЕ ОСТАНУ БЕЗ ГРЕХ ГОРКУ ПАТЊУ ИМАДУ ЈЕР ЖЕЛУ ПОНОВО ДА ГРЕШЕ. ДЕТЕ, СРПСКА ДРЖАВА ВИШЕ HE ПРОИЗВОДИ НАЈБОЉИ ВОЈНИЦИ НА СВЕТ, СРПСКИ ЈУНАЦИ. НЕГ МОБИЛИШЕ НЕКАКИ МАНЕКЕНИ И МАНЕКЕНКЕ НА МОДНЕ ПИСТЕ. ОЋЕ ЛИ НАС ОНИ МОЋИ ДА ОДБРАНЕ ОД ЗЛО HA ОВАЈ СВЕТ?
Деда, ти бркаш појмове. Какве везе имају манекени са Адамом и Евом, српском војском и српским јунацима?
ДЕТЕ, СРБИ СУ ВЕЛИКИ НАРОД У ИСТОРИЈУ. ВЕЛИКИ СРБИ. ШТА ОД ЊИ САДЕ ОСТА? ИЗБЕЗУМЉЕНА ЕОМИЛА КОЈА ОЋЕ САМО ДА ЛЕПО ЖИВИ. НАЈВЕЋА БОЛЕСТ САДАШЊИ СРБИ ЈЕ TO ШТО HE ЖЕЛУ ВИШЕ ДА БУДУ СРБИ.
Али деда, шта би то нама донело када бисмо желели да будемо Срби? Какву би корист од тога имали?
ДЕТЕ, ЂАВО, А НЕКИ ЂАВО ЗОВУ ЗМИЈА И РИЂА АЖДАХА И ПРОТИВНИК БОЖИЈИ. OH ЈЕ УКРО МАТЕРИЈУ ОД ГОСПОД БОГ ТЕ ЈЕ ЉУДИМА ДАВА НА КАШИЧИЦА. A ЗАТО МУ СЕ ЉУДИ КЛАЊАЈУ. УПРЕПОДОБЉАВАЈУ СЕ ЂАВОЛУ ДА МУ БУДУ ДОБРИ ДА БИ ИМАЛИ ВИШЕ МАТЕРИЈАЛНА И СВАКА ДРУГА КОРИСТ.
Деда, по теби, шта би Срби требало да раде?

ДЕТЕ НИЈЕ ПО МЕНЕ. НЕГО СЕ ТАЧНО ЗНАДЕ НА ШТА СУ СЕ СРБИ БОГУ ЗАЛЕЛИ: ДА ЋЕ САТРТИ ЂАВО И ЊЕГОВИ СЛУГЕ НА ЗЕМЉА. И ДА ЋЕ ЗЕМЉА ДА ВРАТЕ ПОД ВЛАСТ ОД ГОСПОД БОГ . ТО ЈЕ ПРАВА МИСИЈА СРПСКОГА НАРОДА НА ОВА ЗЕМЉА. ЗАТО СРБИ СВОЈА ДРЖАВА НАЗИВАЈУ НЕБЕСКА СРБИЈА, СЕБЕ НЕБЕСКИ НАРОД! А БИЛИ СУ ЗАКЛЕТИ ДА ПОНОВО СТВОРЕ ОТАЏБИНУ, ЗЕМЉА ОД СВОЈ ОТАЦ ГОСПОД БОГ!
Деда, одакле ти такве сулуде идеје? Ти знаш да су се у прошлости поједини политичари служили таквим идејама, и да смо због таквих идеја изгубили последње ратове, чак и територије.
ДЕТЕ, СРБИН БЕЗ БОГ ЈЕ СИРОЧЕ НА ЗЕМЉА. ПА ГА ДРУЕИ ТУКУ, БИЈУ И ПРОГОНЕ БАШ КО ЗЛИ ОЧУХ И МАЋЕХА ШТО ПРОГОНЕ СИРОЧАД И ЧИНУ С ЊИХ ШТА ИМ ВОЉА. ТИ СУ ПОЛИТИЧАРИ НЕШТО ПОКУШАЛИ ДА УРАДУ ЗА НАШ НАРОД. АЛ НИСУ ИМАЛИ ДОВОЉНА СНАГА, ЈЕР СУ НЕСРЕТНИ РАДИЛИ САМИ СА СВОЈА СНАГА. А НИСУ СЕ ОСЛОНИЛИ НА ПОМОЋ ОД ГОСПОД БОГ.
Зашто деда нису тражили помоћ од Господа Бога?
ЗАТО ДЕТЕ ШТО ЈЕ TO НАЈГОЛЕМА ТАЈНА НА ОВИ СВЕТ И ОНИ НИСУ МОГЛИ ДА ЗАДОБИЈУ ТУ ТАЈНУ.
Деда, зашто им ти ниси рекао ако си знао?
ДЕТЕ, HE БИ МИ ВЕРОВАЛИ! КО ЈЕ ДЕДА? ДЕДА ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ САДЕ ИМА ДЕВЕДЕСЕТОСАМ ГОДИНЕ. ЖИВИ У СЕЛО МЕДВЕЂА СТРАНА, A OHO ТИ ЈЕ САДЕ ИЗМЕЂУ ЗАЈЕЧАР, СТАРА ПЛАНИНА И БУГАРСКА ГРАНИЦА. ДЕДА ЖИВИ У ТРОШНА КУЋА КОЈА МУ ЈЕ СКЛОНИШТЕ ОД ВЕТАР И ОД НЕВРЕМЕ. ШТА ЈЕ ДЕДА ЊИМА МОГО ДА РЕЧЕ?
Како деда?Могао си да им кажеш све о чему сада самном разговараш.
ДЕТЕ, ЈА НЕМАМ ОНО У ШТА ОНИ ВЕРУЈУ: ПОЛОЖАЈ, СТАТУС И АУТОРИТЕТИ ОД ОВИ СВЕТ. ЈЕР ОНИ ВЕРУЈУ САМО У ОНО ШТА ВИДУ. ПА ЈЕДАН ЧОВЕК КАД НАГОМИЛА ПУНО

http://forum.vidovdan.org/viewtopic.php?f=62&t=8108
Д. С.

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...