ПОЛИТИКА

Тортура над оснивачем СНС-а у Великој Плани


Још једна прича о људима као ресурсима које странке користе као потрошни материјал по својим потребама и нахођењима.
Ово је пример који не служи на част не само СНС странци већ и свим другим политичким партијама и чиниоцима политичке сцене Србије, јер сигурни смо да оваквих и сличних примера има широм Србије. Када се одређени члан по мишљењу неког другог можда утицајнијег, а можда и само сналажљивијег и члана склонијег савијању кичме одреди за ,,одстрел”, процедура је јако брза и ефикасна. Што показује и случај Момчила Златковића из Велике Плане, над којим се врши прогон од стране другог члана! па и саме централе СНС странке Александра Вучића.

Тортуру спроводи Живан Ђуришић, председник ОО СНС-а у Великој Плани
Живан Ђуришић је бивши, резрешени, судија сада пензионер са својих 70 година.
Због своје сујете и остваривања својих личних интереса, кријући се иза СНС-а, Живан Ђуришић директно ради против СНС-а.
Не поштујући Статут СНС-а, захваљујући својим изузетним манипулаторским способностима успева да реализује све своје замисли. Те његове замисли су у супротности са оним што је записано у Програму и Статуту СНС-а. Недавно сам добио писмо од председника СНС-а и премијера Вучића, као и већина чланова Странке. За све што се Премијер залаже, а што у овом писму и пише, заслужује подршку.
Нажалост Живан Ђуришић, председник Општинског одбора СНС-а у Великој Плани ради дијаметрално супротно од онога за шта се Премијер залаже.
Што се солидарности из споменутог писма тиче, Живан Ђуришић је толико солидаран да уништава моју породицу и мене већ 20 година. Што се тиче Програма који Живан Ђуришић спроводи, а који се, такодје, спомиње у писму, је програм патолошке мржње према мени, и не само према мени. Што се сујете које се помиње у писму тиче, Живан Ђуришић је толико сујетан да код њега имају продју само они који му се додворавају, говорећи му да је он најпаметнији, најспособнији, најправеднији, најинтелигентнији, најлепши….
Што се једнакости и правде тиче која се опет помиње у писму, та једнакост се најбоље огледа у чињеници да у Живановој породици сви пунолетни чланови имају редовна примања, а у мојој четворочланој породици, у којој су сви интелектуалци, нико није запосљен.
Што се правде тиче Живан Ђуришић је спроводи тако што је мене, као оснивача Странке потпуно деградирао захваљујући његовим већ помињаним манипулаторским способностима. Што се социјалне карте тиче, која се у писму спомиње, Живан Ђуришић је спроводи тако да у породици где три члана имају примања, он запосли и четвртог члана из те породице. „Поштујући“ социјалну карту у Великој Плани се са посла отпуштају самохране мајке и наравно на њихова места се запошљавају други. Што се знања и искуства, као препоруке из писма тиче, то се у Великој Плани, захваљујући Живану Ђуришићу спроводи тако да што имаш нижи степен стручне спреме добијаш значајнију функцију. За бољу будућност Србије, за коју се Премијер у писму залаже потребни су неки други људи, а не Живан Ђуришић, који ради све супротно од онога што у писму пише.
Ја сам, иначе, још септембра 2008. године иницирао прелазак девет од 11 тадашњих одборника СРС-а у СНС. Када смо формирали комплетну страначку инфраструктуру, на целој територији општине, на чело СНС-а долази Живан Ђуришић, који тада није ни био члан Странке. За председничке изборе, пре пет година, лично сам обезбедио 300 сигурних гласова, за парламентарне изборе, у два наврата, обезбедио сам по 500 сигурних гласова. Лично сам учланио преко 300 људи. Учествовао сам у многим страначким акцијама, од којих сам неке и лично предводио. Утрошио сам преко 1000 сати рада за СНС. Наравно да сам и финансијски, у границама својих могућности, помогао СНС-у. Због преласка из СРС-а у СНС изгубио сам одборнички мандат, а самим тим и позамашну суму новца.
КАО НАГРАДУ ЗА САВ СВОЈ ТРУД УЛОЖЕН ЗА СНС ЈА САМ ДОБИО БАТИНЕ НА СТРАНАЧКОМ СКУПУ ПРИ ИЗБОРУ ЗА СКУПШТИНСКЕ ДЕЛЕГАТЕ.
Присутно је било преко 250 чланова странке. Живан Ђуришић је наставио скуп као да се ништа није десило, и нико није кажњен. Иначе на том скупу сам обављао посао контролора по овлашћењу тадашњег

sam_0922 sam_0928 sam_0928c

predsednika SNS-a – Tomislava Nikolića. Za odstranjivanje i diskreditaciju mnogih obrazovanih, vrednih i uglednih ljudi iz SNS-a iz Velike Plane može čitav referat da se napiše. Naravno, opet je to realizovano kao promišljen potez Živana Đurišića. Za vreme vodjenja SNS-a u Velikoj Plani, Živan je uspeo u prošlom sazivu da bude poslanik. Uspeo je, takodje, da podigne plantažu lešnika u Radovanju, nedaleko od Velike Plane. To je čovek koji u mnogo čemu uspeva. On uspeva da bude prihvatljiv i za vreme SK, i za vreme SPS-a, i za vreme DOS-a, pa i sada za vreme SNS-a. Jednom rečju, Živan Đurišić je podoban za sve partije, od posle rata do danas. „Snalazi“ se čovek i kada je proleće i leto i jesen i zima.
O ŽIVANU ĐURIŠIĆU TJ. O NJEGOVOM NAČINU VOĐENJA SUDSKIH PROCESA, ZA VREME DOK JE RADIO KAO SUDIJA, DOSTA TOGA PIŠE U KNJIZI POD NASLOV:“MOJI SAVREMENICI – KORUMPIRANE SUDIJE“. KNJIGU JE 2002. GODINE NAPISAO POZNATI PLANJANSKI ADVOKAT – SLAVKO ĐUKIĆ.

Доносимо читав низ докумената о овом случају а ускоро ћемо обавити и интервју са угроженим чланом СНС чија је цела породица на нишану једног 78 годишњег разрешеног судије из Велике плане

Dokaz da sam osnivač SNS-a DOPUNA ČITAVE PRIČE Humanitarna akcija 1 Humanitarna akcija 2 Humanitarna akcija 3 Ovlašćenja TORTURA NAD OSNIVAČEM SNS Ž. Djurišić o Zahtev za jednokratnu socijalnu pomoć upućen lokalnoj samoupravi Živan Dj. o Živan Djurišić o
Momčilo Zlatković, Velika Plana

Izvor http://srbijaulice.com

One thought on “Тортура над оснивачем СНС-а у Великој Плани

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

