ВЕСТИ

Драган Симовић: Љубав, благодарност и благослов


Ко путује кроз властито срце, никада не залута!

Пут кроз властито срце, води до Срца Неба.

(Песник вилењак)

СИМОВИЋ

Проблем се не решава умом, већ срцем.

Ниједан проблем никада није решен главом, но пречистим срцем љубави.

Срце је вазда мудрије од главе.

У срцу обитава Живи Бог.

Проблеми с којима се сусрећемо, не долазе из спољнога света,

већ из наших најдубљих унутарњих светова.

Наши проблеми – то смо ми сами!

Ми немамо проблем, но ми бивамо проблем.

А када ми бивамо проблем, тада проблем има нас!

Ми бивамо проблем, и себи и Богу.

Наше грешке, заблуде и опсене –

то је наш проблем,

то је проблем

који ми јесмо.

Када се ослободимо себичности и саможивости,

тада нестају многи наши проблеми.

Највиши ступањ наше себичности и саможивости пројвљује се кроз љубав,

испољава се у љубави.

Ми и љубав схватамо себично и саможиво.

Своју љубав показујемо и откривамо тако што некога желимо да посудујемо,

да присвојимо и зграбимо само за себе.

Ми не умемо да љубимо некога зарад њега, већ вазда и увек зарад себе.

Ми љубав доживљавамо као грабеж и отимичану, а љубав је, уистини, давање,

поклањање и жртвовање.

У љубави није важно колико се узео, но колико си несебично и штедро дао.

Љубав је кад дајеш, кад се дајеш, кад се жртвујеш, до краја.

Никада, ни у раној младости, нисам ништа ни узимао ни тражио од девојака,

већ сам, најчешће, давао и поклањао,

а вазда бих бивао благодаран

за све што бих од њих примао.

Благодарност је у љубави веома битна.

Јер, тамо где нема благодарности у љубави, заиста, ни љубави нема!

Најлепши и најдивотнији одговор на љубав јесте благодарност.

Благодарност је душа и срце љубави.

Ја и дан-дањи благодарим свима онима што ми, у раној младости,

поклањаху несебичну и штедру љубав, јер је њихова несебична и узвишена љубав

мене богатила и оплемењивала, чинећи ме бољим и лепшим,

чинећи ме мудријим и јачим.

Благодарим, зато што знам, да сам увек више примао него што сам заслуживао.

Благодарим и зато, што блгодарити значи и благосиљати.

Навек нека су благословене све оне љубави које су ме вазносиле међу сазвежђа и звездана јата,

све оне љубави које су ме уздизале од Земље до Неба, и од Човека до Бога!

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

