ВЕСТИ

СРБИЈА СЕ ОСЛОБАЂА – СРБСКИ ДУХ ПОБЕЂУЈЕ!


Милан Зарић, уредник сајта АнтиЦензура: У понедељак, 22.2.2016 у 10:30, у моју кућу упадају „другови специјалци“. Ако је веровати мојој уплашеној мајци, било их је шесторица. Дошли су чак из Београда (150км) да ме хапсе!

3 Votes
Покретач и главни уредник сајта АнтиЦензура Милан Зарић

МИЛАН ЗАРИЋ, покретач и главни уредник сајта АнтиЦензура

Милан Зарић, покретач и главни уредник сајта АнтиЦензура на свом фејсбук налогу написао је „ОБАВЕШТЕЊЕ СВИМ ПРИЈАТЕЉИМА И НЕПРИЈАТЕЉИМА“, које преносимо нашим читаоцима.

Оно што је евидентно у последње време у овој нашој лепој и окупираној Србији, је ескалација репресије и „навика упада у куће униформисаних лица“ од стране владајућег система застрашивања, казне и принуде… Уношење страха таквим стресним слободно можемо рећи – „силовањем породичног мира“ је ситуација која може трајно да остави последице на здравље деце, мајки и очева, или не дај Боже да изазову смрт болесног члана породице… то је угрожавање слободе и демократије за коју се исти ти који су те „екипе“ послали на „задатак“ – декларативно залажу… 

Поставља се питање – ДО КАДА ЋЕ СЕ ОВАКО ПОНАШАТИ?
Е, то ми не знамо, али не знају ни они…
али, изгледа очигледно да ће се овакви „методи“ примењивати све док једног дана НАРОД србски не каже ДОСТА –  јер ВЛАСТ треба да СЛУЖИ НАРОДУ И ЊЕГОВОМ ДОБРУ И ДРЖАВИ, а НЕ да РАДИ ПРОТИВ НАРОДА И ДРЖАВЕ, јер НАРОД је ВЛАСТ „изгласао“ да ради У КОРИСТ СРБА И СРБИЈЕ, а НЕ НА ШТЕТУ СРБА И СРБИЈЕ...

„Човек снује – а Бог одлучјује!“

Писмо Милана Зарића преносимо у целости.

anticenzura

ОБАВЕШТЕЊЕ СВИМ ПРИЈАТЕЉИМА И НЕПРИЈАТЕЉИМА

У понедељак 22.2.16 у 10:30 у моју кућу упадају „другови специјалци“. Ако је веровати мојој уплашеној мајци, било их је шесторица. Дошли су чак из Београда (150км) да ме хапсе! Наравно да ме нису ухапсили, јер се не налазим у Србији. Жао ми је драги непријатељи. И како то обично бива, „другови“ су прилично тајанствени, треба посејати довољно страха (терора), не би ли се жртва повукла и престала да мисли, прича, живи…

http://anti-censura.com/o-nama/

Шта ли сам згрешио?

Можда ово:

http://anti-censura.com/intervju-konacno-snimljen-film-o-s…/

Можда сам крив што сам већ месецима изложен нападима, претњама, вређањем, како мене, тако и моје породице?

Можда зато што сам учесник многобројних хуманитарних акција?

Можда зато што нисам део екипе која је ојадила Србију, јер да јесам, хапсили би ме само преко новинарских наслова?

У сваком случају имају један проблем. Наиме, због тога што је евентуално кривично дело извршено ван територије Србије, у овом случају можда Северне Кореје, случај би могли да преузму тамошњи органи.

Тако да ћу вероватно код господина Ким Џонг Уна на суђење. Али, пошто господин Ким и ја имамо исте непријатеље, рецимо НАТО, САД, највероватније да ћу пре да добијем место почасног грађанина, него што ће ми судити. Ово звучи апсурдно, али није. Такви су закони, а ја поштујем законе. Довиђења!

„Благо вама док вас гоне. Гоњени привлаче погледе звезда, а не гонитељи. Гурају вас? Но не расте ли лопта снега? Понижавају вас? Луд метод! Тиме ће вас дићи. Лупају вас? Луд метод! Тиме ће вас очврснути. Пљују на вас? Луд метод! Тиме ће вас очистити. Сиромаше вас? Луд метод! Тиме ће вас обогатити. Убијају вас? Луд метод! Вратићете им се као судије. Шта вреди, што вас задржавају на вашем путу? Ко задржава реку, спрема поплаву. „

Св. Владика Николај Велимировић

fb milan zarić

————–

25. 02. 2016. Извор: ФБ Milan Zaric, за ФБР приредила Биљана Диковић

One thought on “СРБИЈА СЕ ОСЛОБАЂА – СРБСКИ ДУХ ПОБЕЂУЈЕ!

  1. Novonedićevci su na vlasti. Hapse slobodoumne Srbe jer smetaju okupatorima. Dugi link iz teksta ne radi tj. stranica je već ukinuta, a vidim i sajt srebrenica projekat ne radi i Karganovića su ućutkali

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

