ВЕСТИ

Драган Павловић: Председниче Николићу, молим Вас, не потписујте НАТО закон


nato kukasti krst

Поштовани Господине Председниче,

 

Пишем Вам данас, први пут од кад сте постали председник.

Ја живим и радим у Француској и у иностранству већ 40 година, али сам више пута годишње у Србији и вратићу се убрзо Београд. Све време док сам био у иностранству ја сам душом био у Србији.

У време бурних догађаја 90тих година уређивао сам часопис DIALOGUE у Паризу – у намери да помогнем и Србији и Југославији за изађу из кризе.

Од кад сте Ви Председник ја видим да нам долазе бoља времена.

др Драган Павловић
др Драган Павловић

Скупштина Србије је изгледа недавно изгласала дозволу НАТО снагама да добију привилегије  исте оне које им Србија није била дала, није потписала Рамбује споразум, те су нас бомбардовали 1999 године.

НАТО нама није пријатељ. Можемо ми и даље да останемо неутрална земља и помогнемо на тај начин, једном паметном политиком, какву Ви водите, да дође до попуштања напетости између Истока и Запада.

Ми не би требало да се поводимо могућим и некад и извесним користима којима неке наше одлуке могу да воде, већ би требало да тежимо да ПРВЕНСТВЕНО поштујемо ПРИНЦИПЕ правдености, ма колико то изгледало тешко. Јер корисност је краткотрајна и неизвесна а правда је вечна и сигурна, мада некад може и да нам се чини да не долази правовремено.

Молим вас НЕМОЈТЕ ПОТПИСИВАТИ ту одлуку Скупштине Србије која снагама НАТО даје права да се ставе изнад општих права која владају у Републици Србији и да се понашају онако како они то находе и да се неки закони, који важе за све грађане Србије, на њих не односе.

Хвала Вам за тежак посао који обављате на искрен и паметан начин.

Желим Вама и Вашој породици, све најбоље.

 

С поштовањем,

 

Драган Павловић

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

