ВЕСТИ

ПУТИНОВ ОДГОВОР АТЛАНТИСТИЧКИМ ПРЕДАТОРИМА


Владимир Путин о америчкој политици: Америчке базе су свуда по свету. И ви мени кажете да сам ја агресор? (видео)

2 Votes

razum

Хвала на питањима (америчким новинарима)…

Рекли сте да је Русија одиграла своју улогу у развијању тензија која сада видимо у свету. Русија јесте одиграла своју улогу, у смислу да још чвршће штитимо своје националне интересе, онолико колико то захтева ситуација.

Ми никога не нападамо, у политичком смислу речи. Ми на никога не вршимо инвазију већ само штитимо своје интересе.

Презир наших западних пријатеља произилази из чињенице да ми управо то чинимо. Држимо се својих националних интереса. Не долази од нас иницијатива за изазивањем ових тензија у свету.

Објаснићу вам. Поменули сте нашу авијацију. То јест, геостратешку авијацију. Да ли ви знате да је Русија деведесетих година потпуно зауставила (као Совјетски Савез), било какву стратешку авијацију у даљим иностраним регионима патроле, не у блиским. Ми смо их у потпуности прекинули.
Америчка геостратешка авијација је међутим, са нуклеарним наоружањем, наставила да нас окружује. Због чега? Против кога? Кога смо ми то угрожавали?
Наставили смо без патрола, годину за годином. Тек пре три године смо поново покренули патролирање авијације даље у иностранству.

Која страна је овде провокатор? Да нисмо ми?

Ми сада практично имамо две војне базе у иностранству. И то у областима познатим по опасности од тероризма. Једна је у Киргистану, због побуњеника из Авганистана који су почели да делују у тој територији. Позвани смо да будемо тамо од стране киргиских власти, Акајев је тада био председник. Друга база је у Таџикистану, такође на граници са Авганистаном. Чак је и у вашем (америчком) интересу да је тамо све мирно.

Са друге стране, америчке базе су свуда по свету.
И ви мени кажете да сам ја агресор?
Имате ли ви имало здравог разума?
Шта америчке снаге раде у Европи, заједно са тактичким нуклеарним наоружањем?!
Шта имају да траже тамо?

pitanje putina

Слушајте ме…

Наш војни буџет се мало повећао у односу на прошлу годину. Гледано у вредности долара, он износи отприлике 50 милијарди. Војни буџет Пентагона је скоро 10 пута већи, 575 милијарди долара, толико је ваљда Конгрес одобрио.
И ви мени кажете да ја водим агресивну политику?
Имате ли ви здравог разума или немате?

Да ли ми постављамо своје оружане снаге на америчкој граници?
Или на границама других држава?
Да ли НАТО или неко можда други помера своје базе ближе нама? Војну инфраструктуру!
Ми не.

Да ли нас неко слуша? Или покушава да води било какав дијалог са нама?
Не. Стално добијамо исти одговор „гледајте своја посла“, и „свака земља може да бита своје безбедносне мере“.

Врло добро, и ми ћемо тако. Зашто је то нама забрањено?

И на крају… Што се тиче система против-ракетне одбране…
Ко је напустио договор који је био од виталног значаја за цео систем међународне безбедности?
Јесмо ли то били ми? Не. Била је то Америка. Једностраним начином. Просто су се повукли из договора.

Сада нам прете. Окрећу своје ракете према нама. Не само са Аљаске, него и из Европе такође. У Румунији, у Пољској… Баш у нашем суседству!
И ви кажете да ја водим агресивну политику?

Хоћемо ли фер пријатељство?
Да, хоћемо, али уз уважавање наших националних интереса.

И у сфери безбедности, и економије 19 година смо водили преговоре са СТО (светском трговинском организацијом). Договорили смо веома много компромиса.
Наставили смо разумевајући да су услови СТО утврђени током учлањивања. А онда…
Нећу данас улазити у Украјинско питање. Наравно сматрам да је моја позиција исправна, док наши западни пријатељи греше, али нећемо сада о томе због ове дискусије.
Тако смо се ми прикључили СТО-у. Тамо постоје правила. Кршењем тих правила, и кршењем међународних закона уведене су санкције руској економији. То је илегално.

Да ли ми опет нисмо у праву?

Ми хоћемо да развијамо нормалне односе у сфери безбедности, у борби против тероризма, у не-ширењу нуклеарног наоружања.

Хоћемо да радимо заједно са вама против претњи као што су кријумчарење дроге, организовани криминал, ширење инфективних болести као што је Ебола.

Ми хоћемо да радимо заједно са вама.
Исто тако и у економској сфери. Ако и ви тако хоћете.

—————–

http://wp.me/p1Fuk8-Myv

2. 12. 2015. Revnitelj Pravoslavlje, за ФБР приредила Биљана Диковић

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

