Љуба Симић / Анализа / Геополитика / Глобализам / ДРУШТВО / Европа / Историја / МОНИТОР / Цензура / патриотизам

“Протоколи Сионских Мудраца” – Лаж која не умире (2)


Protokoli-Sionskih-Mudraca

Istina o cuvenoj knjizi ‘protokolini Sionskih mudraca’

Posredstvom fejsbuk stranice

Izgibe moj narod jer je bez znanja;

“Протоколи Сионских Мудраца” – Лаж која не умире

Доносимо преводе новинских чланака Филипа Грејвса (1873-1956), објављене у лондонском дневном листу “Тајмс”, од 16-18. августа 1921. године, у којима аутор пружа јасне и необориве доказе да су “Протоколи Сионских Мудраца” лажни. Грејвс је био ирски новинар, једно време уредник Тајмса, и писац. Он је дуго година обављао улогу новинара-кореспондента из Цариграда и Индије, са Леванта и Балкана. Док је као новинар-кореспондент радио у Цариграду, раскринкао је “Протоколе” као антисемитску превару.

Ради лакшег разумевања дела и проналажења цитата из књига извршене су извесне измене у новинским чланцима, а оне се састоје у додавању информација које се налазе у угласим заградама [], дакле оне су дело преводица а не аутора ових написа. Такође, текст оригиналних грејвсових чланака није илустрован фотографијама.

“ТАЈМС”, 17. август 1921. године

ПРЕДГОВОР

protokoli sionskih mudrac

Јуче смо објавили чланак нашег кореспондента из Константинопоља, у којем је показано да су озлоглашени “Протоколи Сионских Мудраца”, који још од 1905. године важе за једну од политичких мистерија, заправо неумешан фалсификат, и да је француска књига, из 1865. године, послужила као основа за настанак овог списа.

Откриће, које је природно изазвало велику пажњу код оних особа које су упознате са јеврејским питањем, пружа коначан доказ који руши “Протоколе” као веродостојно сведочанство о постојању јеврејске завере за свргавање цивилизације.

Књигу, без насловне странице, наш кореспондент је добио од руског извора, а ми смо успели да је индентификујемо са комплетно очуваном копијом из Британског музеја.

Следи други чланак, у којем пружамо увид у блиске паралеле које се јављају у тексту између “Протокола” и дијалога који воде Макијавели и Монтескје, а који се налази у књизи из Женеве.

ПЛАГИЈАТОРСТВО НА ДЕЛУ

Док ”Женевски Дијалози” започињу разменом учтивих речи између Монтескјеа и Макијавелија, која се одвија на седам страница, аутор “Протокола” урања одједном  in medias res [лат. у средину ствари; у суштину ствари]. Можемо да га замислимо како ужурбано окреће првих седам страница ове књиге, за коју је добио наређено да је парафразира у кратком временском року, и љутито промрмља, “Ништа одавде”. Али, на страници 8 “Дијалога” налази оно што жели; вечи део ове странице а и следеће је одмах парафразиран, овако:

“Женевски Дијалози”, стр. 8 [1. Дијалог]:

“Код већег дела човечанства зли инстинкт је јачи од доброг. Човека више привлачи зло него добро. Страх и Сила имају над њим више утицаја од разума… Сваки човек тежи доминацији; не једном, већ би био тлачитељ, ако би могао; сви или скоро сви су спремни да жртвују права других зарад сопствених интереса …”

“Шта спутава оне звери грабљивице које се називају људима да нападају једни друге? Груба, необуздана сила у првим фазама друштвеног живота, потом закон, који у ствари представља силу регулисану формама. Ви сте размотрили све историјске изворе, свуда сила предходи правди. Политичка слобода није ништа друго до релативна идеја …”

“Протоколи”, стр. 1 [1. Протокол]:

“Треба напоменути да су људи са рђавим инстинктима бројнији од оних са племенитим инстинктом. Зато се у управљању светом најбољи резултати постижу путем насиља и застрашивања, а не академским расправама. Сваки човек тежи ка влашћу; сваки би волео да постане диктатор само ако би могао то да постане; и заиста ретки су људи који не би били вољни да жртвују добробит других како би остварили своје личне интересе”.

“Шта спутава дивље звери грабљивице које називамо људима? Шта је владало над њима до сада? У првим фазама друштва они су подчињени грубој и слепој сили, онда закону, што је у стварности иста сила, само маскирана. Изводим закључак да по закону природе право лежи у сили. Политичка слобода је идеја, а не чињеница”.

Дар слободе по Макијавелију у “Женевским Дијалозима”, самоуправе према “Протоколима” (страница 2), доводи брзо до грађанског и друштвеног сукоба, а држава је ускоро уништена унутрашњим трзавицама или страном интервенцијом која на “петама” прати грађански рат. Следи једна паралела између две књиге која заслужује цитат:

Дијалози, стр. 9 [1. Дијалог]:

“Које оружје (државе) користе у рату против страних непријатеља? Хоће ли непријатељски генерали испричати своје планове напада једни другима и на тај начин бити међусобно у позицији да се бране? Хоће ли они међусобно забранити ноћне нападе, замке, заседе и војевање са неједнаком силом? Наравно да не; јер би такви борци били извргнути руглу. Да се можда не противите примени ових замки и трикова, као и свих стратегије неопходних у рат, у борби против унутрашњег непријатеља, револуционара”?

Протоколи , стр. 2 [1. Протокол]:

…“Поставио бих питање, зашто се сматра неморалним за државу која има два непријатеља, једног спољног и једног унутрашњег, да различита средства која користи у одбрани против првог, попут ковања тајних планова одбране и вршења ноћних напад или напада са јачим снагама, примени и у одбрани против другог”?

ПРАВДА И КРИВДА

protokoli sionskih mudrac

Обојица, Макијавели и аутор “Протокола”, слажу се (“Протоколи” стр. 3; “Женевски Дијалози”, стр. 11) готово истим речима да политика нема ништа заједничког са моралом. Правда је описана у “Протоколима” као “апстрактна идеја, која нема упориште у стварности”, у “Дијалозима” као “бескрајно нејасан” израз. “Циљ”, веле обојица, “оправдава средства”. “Ја поклањам мање пажње”, каже Макијавели, “ономе што је добро и морално, него ономе што је корисно и неопходно”. “Протоколи” (стр. 4) користе исту формулу, замењујући реч “корисно” са “исплативо” [све ово је садржано у 1. Протоколу и у 1.Дијалогу]. Према “Протоколима” онај који жели да влада “мора да прибегне лукавству и лицемерју”. У другом Дијалогу (стр. 15) Монтескје куди Макијавелија што “непрестано понављате само две речи – ’сила ’ и ’лукавство’”. И Макијавели и “Мудраци” проповедају деспотизам као једину заштиту од анархије. У “Протоколима” овај деспотизам је јеврејски и наследан [3. Протокол]. Макијавелијев деспотизам је очигледно наполеонски [3. Дијалог].

Постоје бројне друге паралеле између ове две књиге. Чак 50 одломака из “Протокола” представља једноставне парафразе одломака из “Дијалога”. Цитат Per me reges regnant [“По мени краљеви краљују”], појављује се на стр.63 “Женевских Дијалога” [6. Дијалог], је у исправном облику дат у “Vieille” француском издању “Протокола” (стр. 29) [5. Протокол], док је у енглеској верзији regnant замењен са regunt (стр. 20). Sulla [Сула, римски диктатор], кога енглеска верзија “Протокола” упорно назива “Silla” [Сила], се појављује у обе књиге.

Након што је Италију преплавио крвљу, Сула је живео као обичан грађанин у Риму; није му фалила ни длака с главе. “Женевски Дијалози”, стр. 159. [13. Дијалог]

Сетите се, у време када су Италијом текли потоци крви, Сили није фалила ни длака с главе, а он је био тај који је одговоран за крвопролиће. “Протоколи”, стр. 51. [15. Протокол]

Сула, који је након проскрипција [специјални спискови на којима су се налазила имена људи које је без претходног суђења требало ликвидирати] прогнан “у дивљачки раскошан дом”, један је од тиранина о којем је сваки ђак учио, и онима који верују да су “Мудраци 33. степена” одговорни за настанак “Протокола”, могу рећи да је то пука случајност. Али шта је са егзотичним Вишну, хиндуистичким божанством са сто руку које се појављује на два места у обе књиге? Следећи одељци никада нису могли бити пример “несвесног плагијата”.

“Женевски Дијалози”, стр. 141 [12. Дијалог]:

Макијавели: – “ Попут “бога” Вишну, моја штампа ће имати стотину руку, ове руке обликоваће разне облике мишљења широм земље”.

“Протоколи”, стр. 43 [12. Протокол]:

“Ове новине, попут индијског “бога” Вишну, поседоваће стотине руку, од којих ће свака пипати пулс чији год хоћете у јавном мњењу”.

“Женевски Дијалози”, стр. 207 [7. Дијалог]:

Монтескје: – “Сада разумем фигуру “бога” Вишну, имате сто руку попут индијског идола, и сваки од ваших прстију додирује по једну опругу”.

“Протоколи”, стр. 65 [17. Протокол]:

“Наша влада ће личити на хиндуистичког “бога” Вишну. Свака од наших стотину руку држаће по једну опругу социјалне машинерије државе”.

Опорезивање штампе

“Дијалози” и “Протоколи” подједнако посвећују посебну пажњу штампи, као и шеми за њено “њушкање” и контролу, у чему су готово идентични – апсолутно идентични, одиста, у многим детаљима. Тако Макијавели на стр. 135. и 136 “Дијалога” образлаже следећу генијалну шему [11. Дијалог]:

“Повећаћу порез на новине и књиге, односно увешћу обавезу печатирања књига које имају мање од одређеног броја страница. Књига, на пример, са мање од 200 или 300 страница неће се рангирати као књига, већ као брошура. Сигуран сам да увиђате предност ове шеме. С једне стране “распршујуем” (је рарéфие) порезом облак кратких књига, које представљају пуке додатке новинарству; с друге стране приморавам оне који желе да избегну печатирање да се посвете писању дугих и скупих дела, која тешко да ће икада бити продата, и слабо ће бити читана у таквом облику”.

“Протоколи”, стр. 41 [12. Протокол]:

“Ми ћемо опорезовати (штампање књига) на исти начин као и новине – то јест, путем акцизних маркица и пореза. Међутим, на књиге које поседују мање од 300 страница “ударићемо” дупло већи порез. Ове кратке књиге класификоваћемо као памфлете, који чине најжешћи облик штампаног отрова. Ове мере ће такође приморати писце да објављују дуга дела која ће јавност слабо читати, превасходно због њихове високе цене”.

Обе стране [Макијавели и “Мудраци”] гаје дубоки презир према новинарима.

“Женевски Дијалози”, стр. 145, 146 [12. Дијалог]:

Макијавели: – “Морате бити свесни да је новинарство врста Слободног Зидарства [Масонерије]; они који живе од њега повезани су… међусобно везама професионалне дискреције; попут старих аугура [староримски и етрурски свештеници], они олако не одају тајну својих пророчишта. Они неће имати никакве користи ако издају једни друге, јер већина њих поседује мање-више срамотне ожиљке…”

“Протоколи”, стр. 44 [12. Протокол]:

“У француском новинарству већ постоји систем за тајно масонско споразумевање. Сви органи штампе повезани су међусобним професионалним тајнама у духу древних пророчишта. Ни један од њихових чланова [новиара и уредника] неће издати тајну, уколико није наређено да тајна постане јавна. Ниједан издавач неће имати храбрости да изда тајну која му је поверена, разлог томе је да ни једном од њих није допуштено да се упусти у књижевност а да није починио неко мрачно дело у прошлости”.

Презир према народу

Али то је благ презир у односу на онај који Макијавели и “Мудраци” гаје према народу који тиранија претвара у пуко робље.

“Женевски Дијалози”, стр. 43 [4. Дијалог]:

Макијавели: – “Ви не познајете безграничну злобу народа… пузе пред силом, немилосрдни су према слабима, неумољиви према манама, попустљиви према злочину, неспособни да подносе противречности слободног режима, и стрпљиви до тачке мучеништва под насиљем дрског деспотизма… постављају себи господаре којима опраштају њихова дела, а за најмање од тих дела били би у стању да обезглаве двадесет уставних краљева”.

“Протоколи”, стр. 15 [3. Протокол]:

“У својој упорној злоби гојимски народи помажу нашу независност – када “савијају колена” пред силом; када су немилосрдани према слабима; без милости према манама, и благи према злочинима; када одбијају да признају противуречности које са собом носи слобода; када су стрпљиви до степена мучеништва пред насиљем смелог деспотизма. Од руку својих садашњих диктатора, премијера, и министара, они трпе злостављања, а за најмање од ових злостављања били би у стању да убију двадесет краљева”.

Однос према цркви

protokoli sionskih mudrac

И “Мудраци” и Макијавели предлажу да се политички злочин учини потпуно непопуларним, кажњавањем политичког криминалца казном која следује тешком злочинцу. Обе стране посвећују не мало пажње полицијској организацији и шпијунажи; творац Макијавелија је очигледно проучавао полицијске методе Наполеона III и пропатио од руку његових агената. Обе књиге предлажу вршење строге контроле над правосуђем. Што се тиче Ватикана, Макијавели-Наполеон, имајући на уму недавну историју Италије, има за циљ потпуну контролу папства. Након што разбукти јавну мржњу против Римске Цркве и њеног свештенства, он ће интервенисати да заштити “Свету Столицу”, као што је и Наполеон III интервенисао, када су “радила chassepot [француска пушка из XIX века која је непријатељу наносила тешке губитке] чуда” [16. Дијалог]. “Мудраци” предлажу сличан план: “и када се људи у свом бесу баце на Ватикан ми ћемо се појавити као његови  заштитници да зауставимо крвопролиће” [17. Протокол]. На послетку, наравно, они мисле да униште Цркву. Грозни шефови пан-јудејске завере једва да имају неки други план освајања. Макијавели, наравно, не иде тако далеко. За њега је довољно безбедно ако се папа налази у Наполеоновим “шакама”.

 Да ли је неопходно износити даље доказе о томе да је већина “Протокола” једноставно парафраза “Женевских Дијалога”, са злим јеврејским “Мудрацима”, и коначно са израелцем као светским владарем уместо Макијавелија-Наполеона III, и животињски гојим (неверник) уместо непоузданог народа, “ухваћен у стегу сиромаштва, вођен чулношћу, прождран амбицијом”, који Макијавели намерава да победи?

Сада се намећу питања, како је оригинал [дело “Женевски Дијалози”, које је послужило као основа за писање “Протокола] доспео у Русију и зашто су ”Протоколи” написани?

Извор: The Times, Wednesday, August 17, 1921.

Припремили. Vesti011

 

Први део – „Протоколи Сионских Мудраца“ – Лаж која не умире (1)

можете прочитати на кликом ОВДЕ

Advertisements

2 thoughts on ““Протоколи Сионских Мудраца” – Лаж која не умире (2)

  1. Повратни пинг: „Протоколи Сионских Мудраца“ – Лаж која не умире (1) | ФБР МОНИТОР

  2. Повратни пинг: “Протоколи Сионских Мудраца” – Лаж која не умире (3) | ФБР МОНИТОР

Хвала за коментар. Ваш коментар ће бити видљив након "модерације". Коментари који садрже претеће, увредљиве и вулгарне изразе неће бити објављени...

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s